Vi søger en fuldtids Customer Service Coordinator med fokus på Transport, der trives med at jonglere med mange opgaver samtidigt, og som har lyst til at blive en del af en familieejet virksomhed, hvor vi værdsætter arbejdsglæde, trivsel og personlig udvikling.
Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte:
- Første kontakt for kunder og chauffører
- Koordinering med fragtleverandører
- Koordinering med ind- og udleveringen
- Udarbejde følgesedler, returnumre og transport dokumenter
- Ugentlig kontrol af fragtafregninger
- Ordrehåndtering
- Returhåndtering, herunder reparation og skadesafregning
- Supportere vores salgskonsulenter i ”marken”
- Bidrage til andre ad hoc-opgaver i afdelingen
Om dig:
- Relevant uddannelse inden for kundeservice eller transport
- Erfaring fra lignende stilling(er)
- Gode kommunikations- og samarbejdsevner
- Struktureret og serviceminded
- I stand til at bevare overblikket i pressede situationer (mange opgaver, korte deadlines)
- Fleksibel og omstillingsparat
- Flair for IT
- Flydende i dansk og engelsk, svensk vil være en fordel, men ikke et krav
Vi tilbyder:
- Pension,
- Sundhedssikring
- Frokostordning
- Forventet mødetid vil være 6.30-14.30 .
Hos os får du en fri og rummelig arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på gensidig respekt og ansvarlig adfærd.
Ansøgning
Er du klar til at tage udfordringen op?
Send din ansøgning senest den 30. september 2025 til vores HR afdeling